052-5689174

יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים
ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם
שם:
טלפון:
דוא"ל:
 

עבודות בנייה וגבס

חלק משמעותי מתהליך הבנייה או השיפוץ כרוך בבניית מחיצות הפנים אשר נבנות לאחר השלמת השלד. השיטות המקובלות לבניית מחיצות פנים הן באמצעות בלוק בטון או לוחות גבס.

בנייה באמצעות בלוק בטון מספקת מחיצות אשר יש להן כושר נשיאה גבוה ויכולת עמידה בעומסים גדולים. קירות בטון עמידים בפני פגיעות מזדמנות, מאפשרים תלייה של אלמנטים בעלי משקל רב ללא צורך בחיזוקים נוספים, ומספקים בידוד בפני רעש, קור וחום.

לעומת קירות הבטון, הבנייה בגבס היא מדויקת מאוד, קלה במשקל ומאפשרת פיתוחים של צורות שלא ניתן לבצע בשום שיטת בנייה אחרת למעט נגרות או ייצור תעשייתי מיוחד. הגבס הינו חומר גלם שמגיע בצורה של לוחות גבס הנחתכים לכדי הדוגמא הרצויה ומחוברים אל המבנה בעזרת ברגים ייעודיים. באופן זה ניתן לקבל קירות, תקרות, ולמעשה כל צורה שניתן לדמיין. אחד השימושים הנפוצים בגבס נועד ליצירת נישות, מדפים ואלמנטים דקורטיביים הנראים כחלק מבניית הבטון הבסיסי, שכן הם מטויחים יחדיו ונראים כמקשה אחת של צורה וצבע. נישות גבס המשולבות בקירות בטון הן אלמנט שימושי מאוד גם לעיצוב המתחשב בתאורה, שכן הן עשויות לכלול גופי תאורה פנימיים ותשתית חשמל. 'תלתן בניה' היא מומחית בבניית גבס לכל מטרה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או עצה בנושא בניה באמצעות בטון או גבס.

 

מזנון משולב גבס גופי תאורה ופרטי נגרות