052-5689174

יצירת קשר

אנא מלאו את הפרטים
ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם
שם:
טלפון:
דוא"ל:
 

אודותינו

אריאל מיכאל העומד בראש 'תלתן בניה' הוא בן לשושלת קבלנים, שכן סבו היה בין קבלני השלד שבנו את אם המושבות פתח-תקווה. כבן למשפחה בעלת כשרון טכני וידיים טובות בה כל עבודות השיפוץ והבניה נעשו על ידי דיירי הבית, המשיך אריאל את המסורת לאחר שירותו בצה"ל כקצין ביחידה קרבית ופנה לתחום שהצטיין בו מאז ומעולם.

בתחילה עבד בתחום התיקונים ובעבודות גובה באמצעות סנפלינג, בין היתר במגדל 'גן העיר' שבתל אביב, ולאחר שנחת בשלום על הקרקע הקים את 'תלתן בניה'. שנים חלפו והחברה צברה ניסיון רב בביצוע עבודות גמר בפרויקטים גדולים, הקמת ברים, שיפוץ בתי קפה, הקמה ובניה של רשת חנויות הנוחות 'Junction' כולל ביצוע עבודות 'בדק' – אחריות על אחזקה ותיקונים של דירות ותיקות ובניינים חדשים.

תופעת ה'יהיה בסדר' שמאפיינת קבלני בניין רבים אינה חלק מהז'רגון של החברה, שכן ב'תלתן בנייה' לא מניחים את הפטיש, את האזמל או את מברשת הצבע עד שהכל באמת בסדר. החברה מעודדת את לקוחותיה להתקשר בכל עת, מבטיחה ומקיימת מענה בכל זמן ומקפידה על עמידה בלוחות זמנים. לקוחות 'תלתן בנייה' נהנים משקיפות מלאה החל משלב הצעת המחיר וכלה בחתימה על חוזה העבודה, כולל שימת דגש מיוחד על עובדים מקצועיים ואדיבים שאפשר לבנות עליהם ונעים לעבוד איתם.

"הקמתי את 'תלתן בנייה' כי אני מאוד אוהב את התחום ונהנה במיוחד משיקום הישן ומיצירת החדש" מסכם אריאל, "הסיפוק שאנחנו מרגישים בתום עבודה שבתחילתה קבלנו חלל מעופש ולאחר מכן הפכנו אותו למושלם למראה ולשימוש הוא ענק. מבחינתי זה הביטוי האמיתי של אהבה לעבודת כפיים".